DOLLER je motivační diář zaměřený na dlouhodobé plánování a kreativní myšlení. Za jeho výrobou a vzhledem stojí dvě kreativní mysli, Jiří Doležal a Jan Emler. Projekt vznikl před dvěma lety a není je prodáno již více jak 48 tisíc výtisků v češtině, angličtině, němčině a slovenštině. Základem tohoto diáře je právě vaše kreativita, protože není datovaný, takže si ho můžete zakoupit kdykoli během roku a začít od jeho začátku a ne od prostředka. Podnikání a osobní rozvoj totiž nemusí začít 1. ledna.
Základ fungujícího, úspěšného byznysu
Podle slov Jiřího Doležala je velmi důležitým právě fakt, že jsou na to dva. Většina lidí vám totiž řekne, že se má podnikat v lichém počtu a tři už jsou až moc. Jejich podnikání ve dvou ale považují za jednu z největších výhod, protože každý z nich je úplně jiný. I když se stane, že se ohledně něčeho pohádají, základem je nechat ego stranou a zaměřit se na to důležité. Na cíle a důvody toho, co a proč dělají.
Honza Emler je spíše kreativec, Jiří Doležal uvažuje zase více kvantitativně. Právě toto spojení je základem pro úspěšný byznys zejména v oblasti, kde je spojuje kreativita, podnikání a vysoké osobní cíle dohromady.
Propagace prostřednictvím sociálních služeb
Sociální sítě se staly prostředkem, který lze využívat nejen k osobním účelům. Jedná se také o skvělý způsob nízkorozpočtové propagace. Autoři DOLLERu používají sociální sítě skutečně hodně, a to nejen k propagaci svého diáře, ale také ke sdílení celého procesu, ukazují potenciálním zákazníkům, jak může diář vypadat, jak ho používat a kdo a proč za celým projektem stojí.
Na sociálních sítích sdílejí fotky svých fanoušků, kteří si diář pořídili a aktivně ho používají. Fanoušci sami jim také dělají reklamu tím, že sdílejí fotky a stories s DOLLERem. Spokojený zákazník je nejlepší a nejefektivnější reklamou, a proto je správné využívání sociálních sítí v současném byznysu velice důležité. Musíte mít ovšem samozřejmě produkt, který na sociálních sítích lze propagovat a který lze dobře a kreativně nafotit.