Představte si, že jste se rozhodli pěstovat ovoce, zeleninu, některé pseudoobilniny či luštěniny a zásobovat náš trh tuzemskými produkty. Farmáři to u nás nemají jednoduché a rozhodně nelze tvrdit, že tu prosperuje půl milionu rodinných farem jako v Maďarsku, ale zájem mezi lidmi nakupovat tuzemské potraviny roste. Vzrostl i počet zájemců o takzvaný „prodej ze dvora“, což je obdoba přímého prodeje od producenta zákazníkům – od jeho místa bydliště či působiště. Jednoduše si na Internetu takového prodejce vyhledáte a zajedete k němu autem pro metrák brambor na uskladnění, deset kilo cibule, sedm kilo rajčat, deset kilo meruněk a dvě sklenice květového medu.
Jestliže se chce farmář věnovat prodeji ze dvora, měl by o sobě dát vědět prostřednictvím vhodné reklamní kampaně, například tiskem letáků anebo obecním rozhlasem. Další možností propagace jsou vlastní webové stránky. Máte-li vlastní web, který je dobře ošetřený na problematiku SEO z Olomouce, přičemž Olomoucko se zrovna vztahuje k úrodné oblasti Hané, budete mít snazší cestu k zákazníkům tím, že si vás sami aktivně vyhledají prostřednictvím zadávání klíčových slov.
Takže například máte-li dobře podchycené SEO v Liberci a někdo na Liberecku má zájem o nákup brambor, dotyčný zadá do vyhledávače Google nebo Seznam Sklik výraz „prodej brambor na uskladnění, prodej ze dvora“, je velká šance, že právě vy budete v popředí výsledků vyhledávání, a že u vás pak také někdo nakoupí. SEO je v současné době strategický nástroj v oblasti virtuálního prostředí Internetu a vyhledávání zboží, služeb či jiných informací skrze vyhledávací servery patří k naprosto zásadním operacím, které se tu dnes a denně uskutečňují. Máte-li tedy dobře ošetřené SEO a vyhledávače vás vnímají jako relevantní zdroj, zvýšíte tím vaší šanci na úspěch, ať už se věnujete zemědělství, anebo chcete prodávat dámskou obuv nebo dětské hračky.